OŠ Franceta Bevka, Ljubljana

INTERESNE DEJAVNOSTI (KROŽKI) in DEJAVNOSTI RAZŠIRJENEGA PROGRAMA (RAP)

Interesne dejavnosti so pomemben del vseživljenjskega učenja. Šola jih organizira zunaj šolskega pouka kot razširjeni program šole z namenom, da bi omogočila odkrivanje in razvijanje učenčevih interesov in učence praktično uvajala v življenje in jih s tem usposabljala za koristno in zdravo preživljanje prostega časa. Učenci in učenke izbirajo ter se vključujejo v dejavnosti prostovoljno. Šola jim s pomočjo mentorjev pomaga pri izboru in oblikovanju programa interesnih dejavnosti, strokovno izvaja in evalvira delo ter zagotovi delovanje v prijetnem in sproščenem vzdušju.

………………………………………………………………………….

Spoštovani starši,

na Osnovni šoli Franceta Bevka smo tudi za šolsko leto 2020/2021 pripravili pester program interesnih dejavnosti (krožkov), v katere se učenci vključujejo prostovoljno na osnovi lastnih interesov in potreb.

V katalogu so zbrane interesne dejavnosti, ki jih bodo vodili naši učitelji, mentorji iz športnih društev in klubov preko razpisa Mestne občine Ljubljana ter zunanji sodelavci.

Katalog INTERESNIH DEJAVNOSTI (KROŽKOV) si poglejte TUKAJ.

Katalog DEJAVNOSTI RAZŠIRJENEGA PROGRAMA (RAP) si poglejte TUKAJ.

Urnik interesnih dejavnosti (krožkov), stanje 31. 8. 2020:

RAZŠIRJENI PROGRAM

S šolskim letom 2020/2021 vstopamo v zadnje leto triletnega poskusa Preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli, in sicer za vsebinski sklop Zdravje, gibanje ter dobro psihično in fizično počutje otrok.

Cilji poskusa so, da učenci:

  • ozaveščajo pomen telesnega in duševnega zdravja za dobro počutje in kakovostno življenje,
  • izgrajujejo razumevanje pomena vsakodnevnega gibanja, uravnotežene prehrane, zdravega in varnega okolja, sprostitve in počitka,
  • spoznavajo in se aktivno vključujejo v različne gibalne dejavnosti, razvijajo navade zdravega prehranjevanja, sodelujejo z drugimi ter varno in odgovorno ravnajo v okolju,
  • pridobivajo znanja o preventivnem ravnanju v skrbi za zdravje in varnost (kemijska varnost, tvegana vedenja, preprečevanje nezgod in poškodb ter prva pomoč, higiena, varna in zdrava spolnost, varna mobilnost),
  • oblikujejo pozitiven odnos do gibanja, hrane in prehranjevanja, okolja, samega sebe in drugih ter razvijajo pozitivna stališča, navade in načine ravnanja.

Področja, ki jih zajema vsebinski sklop Zdravje, gibanje ter dobro psihično in fizično počutje otrok, so:

  • gibanje
  • hrana in prehranjevanje,
  • zdravje in varnost.

Za posamezno področje ponujamo različne dejavnosti, ki se izvajajo pred, med in po pouku ter v času podaljšanega bivanja.

Razširjen program v okviru sistemiziranih ur dodatnih dejavnosti

Dodatna ura gibanja na teden: Domen Hribar, učitelj športa

1., 2., 3. in 4. razred: popoldansko gibanje za dobro počutje in sprostitev

5., 6., 7., 8. in 9. razred: jutranja vadba pred poukom in razvijanje športnega duha

  1. Vrstniška mediacija: Urška Bedek, socialna pedagoginja
  1. Kul je biti najstnik

za učence 6. in 7. razreda: Tjaša Raztresen, socialna delavka

za učence 8. in 9. razreda: Vesna Krašovec, psihologinja

  1. Digitalna vzgoja: Marko Bešlič

za učence 4. razreda

  1. Prva pomoč: Jana Kebler Zaletel, učiteljica športa
  2. Dejavnosti za učence v podaljšanega bivanja:

Učitelji izvajajo spodaj naštete dejavnosti, namenjene učencem od 1. do 5. razreda, ki po pouku ostanejo v podaljšanem bivanju in se niso vključili v interesne dejavnosti, ki so potekale v tem času.

  1. a) Zdravje in hrana (Metka Spasić)
  2. b) Pravljična joga (Sonča Hunjadi)
  3. c) Zmaga in poraz skozi družabne igre (Stojan Milenković)
  4. d) Varno na poti (Rado Novaković)
  5. e) Možganska telovadba (Saša Bukovec)
  6. f) Povežimo se (Urška Bedek)
(Skupno 1.668 obiskov, današnjih obiskov 1)